جستجو کردن

بهترین گان پزشکی یکبار مصرف + قیمت خرید عالی

گان پزشکی یکبار مصرف در واقع لباسی راحت و استاندارد است که بدون بافت می باشد و از جذب آلودگی و میکروب ها جلوگیری می کند.‌

گان پزشکی یکبار مصرف

گان پزشکی یکبار مصرف

گان یکبار مصرف پزشکی از لباس های خاص و ضروری در عرصه پزشکی است که به سلامت فرد در محیط بیمارستان بخصوص هنگام عمل جراحی محافظت می کند.

در واقع این نوع لباس بدون بافت می باشد و هیچ گونه آلودگی را به خود جذب نمی کند و دارای جنسی سبک و کم وزن است.

این محصول بیش‌تر در رنگ آبی و سبز تولید می گردد و دارای کارایی بسیار خوبی است و یکی از لباس های پزشکی پر مصرف به شمار می آید.

این نوع لباس را با رعایت نکات استاندارد از جنس مرغوب تولید می کنند و دوختی عالی دارد و پوشیدن آن راحت و سریع انجام می گیرد.

مشخصات گان پزشکی یکبار مصرف

مشخصات گان پزشکی یکبار مصرف

از مشخصات گان پزشکی باکیفیت یکبار مصرف در درجه اول جنس آن است که مرغوبیت و مقاومت بسیار خوب و مناسبی دارد.

جنس این نوع لباس به گونه ای است که بافت ندارد و کثیفی و میکروب را در محیط پزشکی به خود جذب نمی کند.

انواع این محصول معمولا از سمت پشت باز و بسته می شود و دارای دو بند در سمت پشت است که باعث می شود خیلی راحت باز و بسته شود.

گان یکبار مصرف پزشکی بیشتر در رنگ روشن آبی و سبز است و لباسی بلند محسوب می شود و پوشش دهی بسیار خوبی دارد و لباسی استاندارد و بسیار سبک می باشد.

خرید گان پزشکی یکبار مصرف

خرید گان پزشکی یکبار مصرف

برای خرید گان پزشکی یکبار مصرف لازم است که مشتری نکاتی را رعایت کند تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

از نکات مهم و قابل توجه این است که به استاندارد بودن آن توجه داشت و مرکز فروش اصلی که با گان پزشکی آشنایی دارند را برای خرید خود انتخاب نمود.

همچنین لازم است که دوخت و کیفیت این نوع لباس را مورد توجه قرار داد و نوعی از آن را انتخاب نمود که مقاومت لازم و مناسب را داشته باشد.

در انتخاب انواع گان پزشکی باید به سایز و اندازه توجه کرد و مناسب ترین نوع آن را انتخاب نمود تا فرد در آن احساس راحتی کند.‌

قیمت گان پزشکی یکبار مصرف + خرید و فروش

قیمت گان پزشکی یکبار مصرف + خرید و فروش قیمت گان پزشکی یکبار مصرف به ویژگی ها و نوع پارچه و مدل بستگی دارد و مطمئنا هر چه میزان مرغوبیت در سطح بالاتری قرار داشته باشد نرخ آن گران تر خواهد بود.

در نوسان قیمت این محصول علاوه بر ویژگی های پارچه و دوخت، واسطه ها نیز تاثیر گذار هستند چرا که نرخ واقعی را تغییر می دهند و با قیمتی کاذب آن را به فروش می رسانند.

بازه قیمت این نوع لباس به صورت عددی بین 15/000 تا 65/000 تومان می باشد که این نرخ با توجه به روش خرید مشتری و کیفیت قابل تغییر است.

برای خریدی واقعی به صورت مستقیم با فروشندگان برتر در این سایت ارتباط برقرار کنید و با مشاوران کاردان تماس بگیرید و انتخابی درست و ارزان را به خود اختصاص دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *