جستجو کردن

معرفی گان پزشکی مشکی + بهترین قیمت خرید

گان پزشکی مشکی، نوعی لباس و پوشش پزشکی است که برای اتاق عمل و انجام خدمات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گان پزشکی مشکی

گان پزشکی مشکی

در بیمارستان ها و مراکزی که امکان انتقال ویروس و بیماری وجود دارد داشتن پوشش برای کارکنان آن محل الزامی است.

بطور مثال در بیمارستان ها و مراکزی که خدمات به بیماران می دهند پزشکان و پرستاران اولین قربانیانی هستند که به ویروس و بیماری مبتلا می شوند.

و یا برعکس در مکان های مکانیزه و استرلیزه زمانی که پزشک و جراح شروع به دادن خدمات می‌کند باید پوششی مناسب داشته باشد تا امکان انتقال میکروب را به آن مکان به حداقل برساند.

این پوشش و این لباس مخصوص اتاق عمل و پزشکی را گان می گویند که بیشتر در اتاق های جراحی و بخش بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

گان ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند که به طور یکسان کارایی مشترکی دارند و همگی برای جلوگیری از انتقال میکروب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات گان پزشکی مشکی

مشخصات گان پزشکی مشکی

گان پزشکی یک پوشش پزشکی است که دارای وزن بسیار سبک و قابل حمل است، و در حین استفاده از آن دچار خستگی نخواهید شد.

این محصول نه تنها در بیمارستان ها بلکه در مکان هایی مانند آزمایشگاه ها و مکان هایی که بهداشت اولویت آن هاست استفاده می شود.

گان پزشکی به دلیل داشتن جنس مرغوب و با کیفیت امکان تعریق را به حداقل می رساند و در واقع به دلیل داشتن حفره های ریزی که به روی پارچه کار شده هوا در آن جریان دارد.

این محصول آب و مایعات را از خود عبور نمی دهد و عایق مناسبی در برابر مایعات می باشد.

این محصول از جنس اسپان باند می باشد که تا گرماژ بالای ۵۰ گرم را در خود دارد و این امر موجب می‌شود که نفوذ آب را به داخل خود به حداقل می رساند.

خرید گان پزشکی مشکی

خرید گان پزشکی مشکی خرید گان پزشکی مشکی با در نظر گرفتن چند نکته می تواند یک خرید لذت‌بخش را برای شما رقم بزند.

ابتدا در حین خرید حتما به نوع پارچه و کیفیت گان توجه کنید و در نظر داشته باشید که محصولی با کیفیت و مرغوب خریداری نمایید.

سعی کنید از برند های مطرح و شناخته شده گان را تهیه نمایید چرا که برند های مطرح درصد خطای کمتری نسبت به برند های ناشناخته دارند

در هنگام خرید به وزن گان توجه کنید و دقت کنید که گان باید دارای وزن سبک باشد تا جراح و یا بیمار در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشود.

دقت کنید که گان ها دارای بند ها و وصله های سالمی باشند و همچنین لباس پاره و یا سوراخ نباشد.

قیمت گان پزشکی مشکی + خرید و فروش

قیمت گان پزشکی مشکی + خرید و فروش قیمت گان پزشکی مشکی تقریبا از ۴۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر است که این بازه قیمت برای بسته ۵۰ عددی گان در نظر گرفته شده است.

این روز ها به دلیل وضعیت اقتصادی ناآرام و وضع دگر گون بازار تثبیت قیمت برای محصولات وجود ندارد که این امر عوامل مختلفی دارد.

عواملی مانند افزایش قیمت دلار و ارز، گران شدن قیمت سوخت، وجود تحریم ها و ایجاد تورم از جمله عوامل مهمی است که قیمت کالاها را دستخوش تغییرات بسیاری می کند.

همچنین گان پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و عواملی مانند برند، کیفیت، جنس پارچه همگی می تواند بر قیمت تمام شده این محصول تاثیر بگذارد.

حال اگر قصد دارید در مورد این محصول اطلاعات کاملی به دست آورید و یا از قیمت واقعی آن آگاه شوید می توانید با شماره های ثبت شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *